Not 100% sure where this one is originally found, but shared it among close friends during the onset of the 2020 Pandemic to keep them from harm. Jag uppstår idag
Jag bekläder mig i Guds Kraft och Makt
Jag signar X lika hårt och fast
Som Jungfru Maria signade sin älskade son Jesus Kristus
Hon följde honom till strand,
Och sköt honom från land,
Himmelrikets sköld hon på honom satt,
Och Jorderikets sköte hon på honom sköt.
Lika så hårt och fast signar och galdrar jag X på denna dag
Och i detta år
och allt så länge världen står
Emot Svärd och Kniv
Emot Bössor och Bly
Emot Hugg och Skott
Emot Fängsel och Band
Emot dåligt Väder och Vind
Emot alla skadliga vapen
Och emot Allt Ont som finns till
Jag signar och galdrar X
Emot Storm och Oväder
Emot Rövare och Fiender
Synliga och Osynliga
Hemliga och Uppenbara
Närvarande och Frånvarande
Med samma ord
Som Jungfru Maria signade och galdrade
Sin välsignade son Jesus Kristus
I denna stund
Och på denna dag
Och i detta år
Och allt så länge världen står
Guds Ord. AMEN.
Michael (+)
Gabriel (+)
Raphael (+)
I Namnet av Fadern (+), Sonen (+) och den Helige Andens namn (+)
AMEN. Translation: Today I arise And clothe myself in God's power and might And bless NN with the same firmness and force As Virgin Mary blessed her beloved son Jesus Christ She walked him to the strand Pushed his boat out from land A sheild of Heaven's Kingdom she gave him And wrapped the Womb of the Earth about him And with the same firmness and force I bless and protect NN In this year On this day And as long as world remains Against Sword and Knife Against Guns and lead Against Stabs and Shots Against Fetters and Bounds Against Bad Weather and Wind All harmful Weapons And every ill there is I bless and protect NN From Storm and Rain Theives and Enemies Visible as well as Invisible Hidden as well as Known Present as well as Abscent With the very same Words As Virgin Mary blessed and protected Her beloved Son Jesus Christ In this very moment In this very year On this very day And as long as the world remains God's Word - AMEN
Michael (+)
Gabriel (+)
Raphael (+) 3 Names AMEN.